Jak rozliczane są projekty

Strona główna \ Jak rozliczane są projekty


Projekty realizowane przez Stowarzyszenie w większości wymagają wkładu własnego.


Co to jest “wkład własny”?
Wkład własny to suma opłat jaki musi od siebie pokryć Stowarzyszenie realizując dany projekt. Minimalna kwota wkładu własnego to najczęściej 10% – 25% wartości całego projektu (np. 90% kosztów projektu pokrywa instytucja a 10% jest do zapłacenia przez Stowarzyszenie) Często od wielkości wkładu własnego jaki zaproponuje realizator zależy czy dany projekt przejdzie w konkursie.
“Koszty własne” zaś to suma wkładu własnego, kosztów administracyjnych, rzeczowych i osobowych jakie ponosi Stowarzyszenie realizując dany projekt dlatego w każdym projekcie koszty własne mogą być inne.
 ZAPRASZAMY do angażowania się w rozwój stowarzyszenia, ponieważ możliwość realizacji projektów, utrzymania i prowadzenia administracji uzależniona jest od nas wszystkich.
👉 Do kontaktu zapraszamy osoby, które chciałyby włączyć się w pracę grupy wolontariatu lub koordynatorów.
Dołącz do nas! Daj coś od siebie innym! Czekamy właśnie na Ciebie!
Skip to content